בדיקות ראשוניות לרכישת רכב יד שנייה


רכישת רכב יד שנייה יכולה להרגיש מאוד מורכבת, במיוחד בפעם הראשונה. עם מספר בדיקות חשובות, ניתן למנוע טעויות יקרות. להלן חמש בדיקות חשובות כאשר שוקלים רכב יד שנייה.


עיון ברישיון

השלב הראשון הוא בחינת רישיון הרכב. ברישיון הרכב ישנם פרטים חשובים כמו מספר הבעלים הקודמים, סוג הבעלות הנוכחי (פרטי, ליסינג, השכרה או חברה), ופרטים על הרכב, על מנת לאמת שזהו אכן הרכב שפורסם. ברישיון הרכב, ניתן גם לראות אם הרכב ממושכן 


שקול את ערך השוק, הגיל והקילומטראז'

כאשר אתה חושב על רכב פוטנציאלית, השווה את שווי השוק שלה עם הגיל והקילומטראז' שלה. כלים מקוונים רבים יכולים לעזור לך למצוא את הערך של רכב בהתבסס על הפרטים הללו. רכב ישנ יותר, בעל קילומטראז' גבוה עשוי עדיין להיות בחירה טובה אם היא טופלה היטב ומתומחר הוגן.


הפחתות והשבחות

גורמים נוספים שיכולים לגרום לשינוי במחירון הרכב, קילומטראז' נמוך, יכול לגרום להעלאת המחירון. מקומות סחר מוסדרים, מבצעים השבחה לרכבים, המוכרת במחירון לוי יצחק, שמוסיפות אחוז קבוע למחירון, שנקבע לפי הסוכנות הספציפית. 
זכרו, קניית רכב יד שנייה לא חייבת להיות מסוכנת. עם המידע הנכון וקצת סבלנות תוכלו למצוא רכב יד שנייה טוב ואמין. הישאר מעודכן למאמר הבא שלנו שבו נדון בנסיעת המבחן ובקבלת בדיקת מכונאי.